Pel que fa als mitjans de comunicació, hem incrementat un 24% els impactes mediàtics, arribant als 415 anuals, i hem augmentat un 40% el nombre de notes de premsa. A més, hem anat més enllà de les notícies corporatives, donant també protagonisme als professionals, promovent entrevistes i reportatges on expliquen en primera persona la seva tasca i transmeten el seu coneixement.
En la línia dels mitjans de comunicació, un dels fets més destacats de l’any ha estat la primera roda de premsa de balanç anual, adreçada als periodistes comarcals. Aquesta iniciativa reforça el nostre compromís amb la transparència i el retiment de comptes, valors fonamentals d’una institució pública com la nostra.
A més, hem posat en marxa un nou canal de comunicació externa: el butlletí d’informació mensual per a públics externs, que garanteix una comunicació àgil i puntual sobre l’actualitat del CSA.
En l’àmbit de la comunicació interna, hem consolidat els canals implementats a finals del 2023, com l’estalvi de pantalla dels ordinadors i les pantalles de TV a les zones comuns. Aquests suports han esdevingut eines essencials per reforçar la difusió d’informació d’interès per als professionals, des de novetats organitzatives fins a nous serveis o esdeveniments.